2011. január 16., vasárnap

Rövid előzetes

Nos mint tudjátok befejeztem az első "könyvet" és bétámmal végre sikerült eldönteni a második címét. :) A cím: Szerelem az utolsó vérig. És én úgy gondolom megérdemeltek egy kicsi ízelítőt az első pár fejiből.Úgyhogy jó olvasást kívánok! és kommizzatok!XD

-Kicsim mi történt? - helyettem apa szólalt meg.
-Terhes Edward Cullentől. - morogja.
-Hát igen ez a helyzet. - mondtam. BUMMM.Anya elájult.
-Én megmondtam.  - mondta apa miközben anyát tartotta.
-Sajnálom. - sírtam hirtelen úgy megszédültem hogy le kellett ülnöm. Anya elkezdett ébredezni.
-Ugye csak álmodtam?
-Nem nem álmodtál anya.
-És...és megakarod tartani?
-Hát persze.  -mondtam kicsit sértetten.

-Carlisle erre én nem készültem fel ez így nem fog menni...-folytattam volna még a tiltakozást de újra belenyilallt a fájdalom a hasamba de olyan erősen hogy felnyögtem.
-Beadok egy fájdalom csillapítót remélem attól jobban leszel.-mondta Carlisle reménykedve majd beadta az infekciót.Pár perc múlva sokkal jobban éreztem magamat.
-Jó lenne szólni Edwardnak és a szüleidnek nem gondolod?-hirtelen nem tudtam mire gondol úgyhogy megkérdeztem.
-Miről?

-Kicsit kiakasztott mikor megtudtam hogy terhes.De ezen nem tudok változtatni.
-Hát nem.
-Szeretném megtudni, hogy szívből szereted e legalább Bellát vagy csak sajnálatból vagy itt?
-Ne haragudj Aro de ez milyen kérdés?
-Ez egy elég egyértelmű kérdés.Szereted-e a lányomat vagy csak félsz attól hogy ha megtudom hogy csak alkalmi játék volt megöllek.


Remélem tetszett.Hamarosan meghozom az első fejezetet.Addig is jó mulatást mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Szia. :)

    Nekem tetszett mindegyik. :)
    Amúgy egy külön blog lesz, vagy itt olvashatjuk majd az új törit?

    Klau

    VálaszTörlés
  2. Szia, megint.

    Bocsi, csak azért írok, hogy vannak új idézetek a blogon és ha van kedved és időd akkor elküldhetnéd a helyes megfejtéseket a mailemre. ;)

    Előre is köszi

    Klau

    VálaszTörlés
  3. Ide fogjuk feltenni a fejezeteket.Nem kell máshova menni.:)

    VálaszTörlés
  4. ügyesek vagytok!
    Gratula!
    siessetek az 1.fejivel!:D

    VálaszTörlés