2010. október 29., péntek

Volturi and Cullen love forever/17.fejezet

 A VÁRVA VÁRT FEJI! Nos először is mindenkinek kellemes ŐSZI SZÜNETET! Ha volt és ha lesz. Másodszor itt van az amit annyira húztam. Örülnénk ha néhányan jeleznék egy egy komiban hogy szívesen írnának a pályázatra. Tudom nem sok az ajándék amit adunk, de sajnos ennyire telet. Ja és a komik. Örülnék ha lenne, nem muszáj sokat csak néhány sort. Na de ennyit a beszédből és JÓ olvasást! : )


Váratlan "megleptés"

(Edward szemszöge)

-Akarlak -  suttogtam.Majd hirtelen olyan valaki hangját hallottam meg akire nem számítottam.
-Szia Edward.-Úgy ugrottam fel mintha megcsípett volna valami.
-Kathrine-suttogtam-Nem ez nem lehet!Láttam ahogy az a vámpír megöl.
-Na igen Diego megadta nekem azt amit te nem igazán akartál.-mondta.Én Bellára néztem aki szintén le volt döbbenve.Aztán megrázta a fejét és felállt.
-Azt hiszem én most elmegyek vadászni-mondta.
-Ne kérlek hadd menjek veled.-kérleltem.
-Nem Edward.Egyedül szeretnék menni.Szeretném átgondolni a dolgokat.
-Hát jó legyen.De tudod, hogy én itt vagyok és-itt magamhoz húztam hogy nagyobb hangsúlyt adjak szavaimnak-SZERETLEK!
-Én is szeretlek-csókolt meg majd felvette felsőjét és kiugrott az ablakon.én pedig Kathrine felé fordultam.
-Már is találtál HELYETTEM valakit?Ezt nem hiszem el!És pont egy ilyen kis csitrit.Azt hittem szeretsz.Szerettél te egyáltalán valamikor?-támadt nekem.Felvettem az ingem és így feleltem.
-Képzeld el szerettelek elég sokáig.És mikor azt hittem meghaltál 2 éven keresztül mást sem csináltam csak téged sirattalak.Aztán kb 3 hete felbukkant Bella  aki beragyogta az életemet és újra úgy érezettem hogy élek.Nem voltam többé egy lelki roncs akit hagytál magad után.De én is kérdeznék valamit.Miért nem jöttél vissza miután felébredtél?Hmm?Erre válaszolj nekem.Mert ezen eszem magam mióta csak bejöttél azon az ablakon.-miután nem válaszolt a szemére vetettem.-Valahogy gondoltam nem tudsz rá válaszolni.Akkor még egy kérdés.Szerettél te egyáltalán valamikor?
-Edward istenem hát persze hogy szerettelek és most is szeretlek.Azért nem jöttem vissza előbb mert nem akartam hogy új szülöttként láss.Diego segített át a nehéz időszakon.És csak mostanra kerültem olyan állapotba hogy a szemedbe merjek nézni.Erre itt talállak ezzel a cafkával.
-Ne merd Bellát sértegetni.Vagy velem gyűlik meg  a bajod.
-Ó istenem mit művelt veled az a ...-itt telt be a pohár.Neki ugrottam és a falhoz szorítottam a nyakánál fogva.
-Azt mondtam ne sértegesd őt.Fogd már fel végre VÉGE VAN.Volt esélyed.Nekem nem számított volna hogy új szülött vagy.És most ha megbocsátasz megkeresem a szerelmemet.-mondtam azzal kiugrottam az ablakon, hogy megkeressem Bellát.

(Bella szemszöge)
Miután kiugrottam az ablakon csak futottam és futottam amíg megérkeztem arra a tisztásra ahova Edward vitt az első randevúnkra.Besétáltam a rét közepére és ott lerogytam.A gondolatok csak úgy cikáztak a fejembe.Tisztázni akartam magamban a dolgokat.Az elejétől kezdtem onnantól hogy idejöttem a Cullen családhoz egészen addig hogy Kathrine beugrott az ablakon.Nem értettem ez hogyan lehetséges hiszen Edward azt mondta nekem hogy látta ahogyan megöli egy vámpír.Akkor hazudott és csak játszott velem?Nem Bella ilyen eszedbe se jusson!Inkább Kathrine nem jelentkezett miután átváltozott.De ez milyen szemét húzás volt tőle.Sajnáltam Edwardot.Eldöntöttem hogy vissza megyek és beszélek Edwarddal.Éppen mikor felálltam a hátam mögött hallottam hogy valaki jön.Az utolsó amire emlékszem hogy lefognak hátulról. Aztán elvesztettem az eszméletemet.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kathrine???:O Na erre nem számítottam.:/ Itt hagyta csóri Edwardot, le se sz@rta, és még ő pattog????-.-"" Jó volna, ha Ed és Bella kibékülnének, ez a liba meg visszamenne a kis Diego-jához.
    Nagyon jó volt!! Várom a kövit!!:D:D:D
    Puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  2. ez baromi jó lett!Gratula!:D

    VálaszTörlés
  3. Szia. :)

    Micsoda egy .... ez a Kathrine! :P:P
    Féltékenykedik és közben meg ő lépett le. Háh.
    Remélem, hogy nem esik komolyabb baja Bellának. :):)
    Siess a folytival
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  4. Ez tök jó lett !!!!!! Mikor lessz új???

    VálaszTörlés
  5. Péntekre tervezzük, de lehet, hogy kicsit késik.
    Azért sietünk. Addig is jó szünetet. :D

    VálaszTörlés