2010. október 21., csütörtök

Volturi and Cullen love forever/16.fejezet

Mérgesek lehetek, de csak a következő lesz az a feji mikor megtudjátok ki zavarja meg Bellajékat. Addig is ezzel szolgálunk. Ha pedig érdekel milyen ha Marcusnak egy tini lánya van és az egyik legjobb barátja a hódolója akkor érdemes benézni Bella Volturi blogjára. Szerelem, csata és egy gonosz csaj ki mindig közbetesz Bellának. Közben van még egy hódoló? De ki? Talán csak nem....
De nem mondok többet ha érdekel néz be ide: http://azorokevalosagertelme.blogspot.com/
Most pedig jó olvasást, nekem meg komikat :D


Búnyó

Alec szemszöge:


A szobámból léptem ki mikor észrevettem, hogy Corin és Félix rohan felém. Ezekbe meg mi ütött?
-Alec gyere gyorsan. Aro és Caius összeverekedtek. Marcus küldött. Gyere már mert ezek kicsinálják egymást.
-Gyere már Alec! - szólt rám Jane? Biztos hallgatózott. Viszont igaza van. A vámpír sebességet is túllépve futottunk. Mikor beértünk Aro már épp le akarta tépni Caius fejét.
-Alec, használd az erőd!!! - parancsolta Marcus. Azonnal cselekedtem, és két vámpír vakon és süketen távolodtak egymástól.
-Jane, üsd ki őket. - parancsolta Marcus. Húgom nem volt hajlandó megtenni így hát Marcusnak kellet figyelmeztetnie.
-Jane! Ha nem teszed meg kiteszünk! - fenyegette. Ez bejött. Jane először Caiust ütötte ki. A férfi felordított, majd összeesett. Ő vele már nem törődtem. Tudtam, hogy egy darabig nem fog felkelni. Most Jane (nehezen), de a Mestert is. Ugyanúgy reagált, mint testvére. Marcus megfogta Caiust, és intett, hogy vigyük a szobájába Arot. Megfogtuk a Mester, és bevittük a szobájába. A felesége azonnal kérdésekkel bombázott.
-Mi történt? Mi baja Aronak?
-Csak annyit tudunk, hogy összeverekedett Caiussal. Azt nem, hogy miért. - mondta Félix. Sulpiciát elöntötte a méreg.
-Az a szemét. - mondta halkan, de mégis figyelmeztetően. Nem értettem mi baja lehet. Mikor kiléptünk a szobából elkezdtük kibeszélni a történteket.
-Min veszhetek össze? Arot nehéz kizökkenteni a nyugodt hangulatából. Mit csinálhatott Cai...
-Sulpicia! Mit csinált Aro Caiussal! - rohant ki Athéna. Sulpicia döngő léptekkel közeledett Athéna felé. Na ebből mi lesz? Még egy bunyó?
-Fogadjunk. Én Athénára teszek 10 dolcsit. - szólat meg hátunk mögül Corin.
-Én is 10-et Athénára. - suttogta Félix.
-Én inkább Sulpiciára 10-et. - mondtam.
-Na ne! Ne kezdjétek ti is! - szólalt meg Marcus.
-Mit csinált Aro a férjemmel?! - kiáltott Marcusra Athéna.
-Megvédte a lányát. - mondta.
-Hogy mi csoda?! - kérdeztük egyszerre. Mit akarhat Caius Bellától?Hacsak nem...

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Wooow. Ügyi Alec és Jane.:D Én Sulpiciára fogadok.xDxD
    Várom a kövit, ez tökjó lett.:D:D
    Puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  2. Szia. :)

    Igyekszem bepótolni a lemaradásaimat. :)
    Ez a fejezet is nagyon tetszett. Örültem neki, hogy Alec ilyen sokat szerepelt. Jót nevettem a verekedésen. XDXD
    Várom a kövit.
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon klassz lett ez a fejezet! :D De ha mindenki számára kiderül az igazság, még több galiba lesz :S

    Siess a folytatással!!!

    puszi :)

    VálaszTörlés