2010. október 14., csütörtök

Volturi and Cullen love forever/15.fejezet

Ebben a részben megismeritek milyen 3 különböző agy. Remélem tetszik majd.:) Komikat meg szívesen olvasgatok.

Testvérek


Aro szemszöge:


Miután bekísértem a szobánkba leültünk az ágyra, és az ölembe húztam. Tudtam, hogy fáj neki sokkal jobban fáj, mint azt én hittem.

-Hogy lehettél ennyire bolond?! - szidtam meg. Nem igazi szidás volt hisz, most inkább pihennie kellett.
-Sajnálom. - csak ennyit mondott majd megcsókoltam. " Kérlek, hagyd Caiust. Nem akarom, hogy megsérülj." - kért fejben, én csak bólintottam.Csak annyit hallottam, hogy Sulpicia zokog, és én csak ennyit bírtam  motyogni: -Sajnálom! Egy komplett barom vagyok. Rám nézett, majd egy szenvedélyes csókkal vigasztalt.
-De mond miért rontottatok egymásra? - kérdeztem. Elképedve nézet rám.
-Hát nem is tudod? - kérdezte.
-Csak annyit, hogy feleségül akarja venni. Gondolom a célja, hogy jobban megerősítse a hatalmát.
-Valami másért kell neki Bella. Hát nem érted? Bella fél vér. Félig vámpír, félig ember! - még mindig nem értettem. Na és? Ha fél vér. Mit tud amit....
-Ó ÉN MEKKORA EGY BAROM VAGYOK!!! - ordítottam. - Nem ezt nem engedem! - morogtam, és kirohantam. Kedvesem tekintette volt az utolsó amire emlékszem, majd hatalmába kerített a vörös köd.

Marcus szemszöge:


Miután kikászálódtam a törmelék alól, láttam, hogy Aro épp Sulpiciát kíséri, és Caius villámló szemekkel figyeli őket. Mi a fenne ütött Caiusba?! És hogy lehet, hogy Sulpicia rátámadott Caiusra. Nem értettem semmit, és ez dühített.
-Legalább segítenél felszedni az ajtó maradványát?! - kérdeztem Caiust. Ami tényleg meglepett kötekedés nélkül segített. Még ujj ajtót is segített beszerezni. Vajon kicserélték? Nem, nem. Az érzéseiből lehet érezni, hogy nem. De akkor meg mi a fenne ütött belé? Szívesebben elviselném ezt a Caiust, mint a régit. A trón terembe két ujj szék is bekerült. Végre, kicsit békésebben üldögélhetünk, mikor kivágódott hármunk hálójához vezető ajtó. Mi van? Ma mindenki megkergült. Aro volt, ki más.
-Ő még gyerek te szemét. Hogy merészeltél ilyet, csak gondolni is! - mi a francról beszél?! Caius felpattant a székéből, és olyan közel ment Arohoz, amit még álmodni se mertem. Egyet tudtam. Ha valaki feldühösíti Arot (ami a ritkánál is ritkább) azt nagyon megbánja.
-Azt csinálok amit akarok! - ordította Caius Aro képébe.
-De nem az én lányommal! - mi köze ehhez Bellának?!!
-Miről van szó? Tudni akarom! Gyerünk!
-Arról, hogy ez a senkiházi megakarja erőszakolni Bellát, míg az nem szül neki egy gyereket, és majd félredobja, mint valami rongybabát. - morogta Aro. Nem. Ezt nem tudom elhinni. Mi ütött Caiusba.
-Majd küldök lapot a kicsiről.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! - mondtam, de már későn. Aro rátámadt Caiusra.
Néhány testőr sétált be. Nem láttam kik, mert a két fivérem próbáltam szétválasztani.
-Szóljatok azonnal Alecnek. -Szóltam rájuk. Rohanva távoztak. Remélem nagyon nagyon gyorsan itt lesznek.

Caius szemszöge:


-Majd küldök lapot a kicsiről. - cukkoltam bátyám. Megtörtént amit vártam. Elpattant az utolsó húr is Aronál, és rám vetett magát.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! - hallottam Marcus hangját, de nem érdekelt. Végre beteljesül régi álmom. Legyőzhettem Arot! Marcus megpróbált közénk állni, de mindhiába.
-Szóljatok azonnal Alecnek. - szólt valakinek. Hiába jön Alec én addigra már győztes leszek.
-Csak ennyi telik tőled?! Azt hittem keményebb vagy!
-Viszlát Caius. - búcsúzott Aro, és a fejemet megfogva, próbált megölni.
-Alec, használd az erőd!!! - parancsolta Marcus. Egy szere minden elsötétült. Nem láttam, és nem hallottam.  Majd a fájdalom áthatolta a testem. Össze estem. Éreztem vissza kapom hallásom, és látásom. Hallottam mikor Aro is felordít, és nem mesze összeesik, és ennyit suttog: Jane. Majd minden elsötétült.

6 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nagyon tetszett:)
    Siess a következővel:)
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. szia!
    wáááá!!!: DDD ez nagyon faja...jó kis megoldás lett a végén, hogy Jane közéjük állt.
    várom a kövit
    puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  3. SZIA EZ TÖK JÓ ARONAK IGAZA VAN
    caius EGY CÍMERES ÖKÖR
    REMÉLEM ARO MEGÖLETI JANENEL
    PUSZI

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett!na ebből mi lesz?

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ejha! Most akkor Alec közbelépett, aztán meg Jane is? És Jane a Mestert is bántotta?!!!!!! Jane?!!!! Phű! Micsoda fordulatok! Rem h Caius kap ezért a húzásáért! (Természetesen nem dícséretre gondoltam!) Nagyon jó lett ez a feji is!
    Pusy: Detty

    VálaszTörlés
  6. Jujjj, pont itt abbahagyni?! Ez nem ér!!!!!
    Gondoltam, hogy Aronak ez már túl sok lesz :S Végülis bárki így reagált volna, ha a gyerekéről lenne szó.
    Ezek után nem tudom hogy lesz egységes a Volturi :S Izgalmas fordulatok vannak itt :D
    Siess a folytatással!!!!
    puszi :)

    VálaszTörlés