2010. október 8., péntek

Volturi and Cullen love forever/14.fejezet

 Sajnálom de ez egy nagyon rövidke lett. Viszont ígérem, hogy sietek a következővel ami egy igazán különös fejezet lesz. Remélem ez is tetszik majd. De inkább NO duma. Jó olvasást.

Vigasztalás

 (Edward szemszöge)

-Az amit Athenodora nem tud neki megadni-zokogta kedvesem mellkasomba.Közben egész családom körénk gyűlt és aggódva figyeltek minket és várták a fejleményeket.
-És mi az?-kérdeztem és nagyon kíváncsi voltam hogy mi zaklatta fel ennyire szerelmem.
-Örökös...-ennyit bírt kinyögni és elcsuklott a hangja.Teljesen lesokkoltam.Hogy az a szemétláda ha meglátom én komolyan mondom hogy széttépem.
-Ha valaha a szemem elé fog kerülni én esküszöm darabokra szaggatom és elégetem-sziszegtem.És szorosabban öleltem magamhoz kedvesemet.
-Ne kérlek ne!Te nem tudod hogy mire képes nem bírnám elviselni ha valami bajod esne-szipogta.Láttam hogy családom szépen lassan kiszivárog a szobából hogy kettesben maradhassunk.Lassan felvittem a szobámba és leültettem.Aztán lementem és csináltam neki egy rántottát.Felvittem neki és amíg evett elmesélte az egész beszélgetést. Szegény szerelmem annyira ki volt akadva.Én próbáltam megnyugtatni de hiába.Ő csak zokogott a mellkasomba és csak azt mondogatta "Miért pont én?".Annyira de annyira fájt így látnom őt hogy szenved és sínylődik egy pedofil szemétláda miatt én pedig nem tehetek semmit.A csillagokat is lehoznám meg egy darabot a holdból ha nem kell azt látnod hogy szenved.Aztán éreztem hogy már nem sír hanem egyenletesen szuszog, szegénykém.A karjaimban tartottam és dúdoltam meg persze simogattam.Nem sokkal később Alice lépett be aggódva nézett Bella felé aki most éppen teljesen nyugodtan szuszogott.
-Hogy van?-kérdezte.
-Teljesen ki van akadva ezt meg is értem.Ha az a görény valaha is a kezeim közé kerül szétszaggatom és elégetem-dühöngtem.-De addig is azon leszek hogy megvigasztaljam Bellát.
-Rendben.-mondta és kiment.Másnap reggel Bella mikor felébredt hozzám bújt és azt mondta.
-Nagyon sajnálom hogy tegnap végig kellett hallgatnod a hisztimet.-motyogta.
-Istenem Bella!Ne beszélj butaságokat-öleltem magamhoz.Majd szenvedélyes csókolózásba kezdtünk.Azon kaptam magam hogy Bellán nincsen fölső és rajtam nincsen ing.
-Akarlak-suttogtam és újra megcsókoltam.Majd megszólalt valaki akit nem vártam.
-Szia Edward...

7 megjegyzés:

  1. Szia.
    Ki volt az a liba?
    Most úgy őszintén?
    Ááááá
    ilyenkor megzavarni őketxD
    Nagyon jó lett:D
    Siess a következővel:)
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. sziaa
    nanemááááár...ez nemér...miért így lett vége??? ez igazságtalanság.xDxD ki az a valaki??? tán Kathrine mégsem halt meg??? vagy Carlisle túl kiváncsi volt, és kiélte perverz hajlamait?? nanemár, ez nem ér, ezen fogok gondolkozni egész éjjel...
    jólett, várom a kövit
    puszszii
    Virág
    (bocs, az előző kicsit értelmetlen volt.xDxD)

    VálaszTörlés
  4. Úriisten!?Hogy mertétek itt abba hagyni????????
    Ki lehet az??????
    Ajánlom fogy a köv.fej. hosszabb legyen!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    "A csillagokat is lehoznám meg egy darabot a holdból" Fú, ez naon tetszett! Szép kifejezés! De úgy az egész feji jó lett! Ki zavarja meg őket?!! OMFG, kövit!
    Pusy: Detty

    VálaszTörlés
  6. Szia. :)

    Imádtam, hiába lett rövidke! :);)
    Szerintem tuti valaki olyan jött látogatóba, akit egyáltalán nem vártak. Hajjaj. Én is Tanyára tippelek, de aztán ki tudja. Hm.
    Nagyon tetszett.
    Várom a következőt.
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés