2010. szeptember 25., szombat

Volturi and Cullen love forever/12.fejezet

Kiakasztó beszélgetés

(Bella szemszöge)

Másnap reggel rögtön felhívtam apát és elkezdtem megvalósítani a tervemet.
-Szia apa-szóltam bele a telefonba olyan szomorú hangon ahogyan csak tudtam.
-Szia kicsim .Hogy vagy?
-Én jól köszi.-szipogtam egyet mintha sírnék.
-Mi a baj?
-Semmi-mondtam azon a hangomon amitől mindig meglágyul a szíve.
-Bella.Kicsim ne kínozz.Légy szíves mondd el mi a baj.
-Én csak...Jajj apa én elváltam tőle ahogy kérted de annyira hiányzik.-sírtam.
-Azt hiszem jobb ha anyáddal folytatod a beszélgetést.
-Rendben-mondtam szipogva.
-Szia kicsim.
-Szia anya-szipogtam.
-Te jó ég!Mi a bajod?
-Jajj anya én hallgattam apára de annyira fáj elválni Edwardtól.Nagyon nehéz és úgy hiányzik.-zokogtam.
-Van valami amit el kell mondanom.
-Mi?-kérdeztem szomorúan.
-Arot Caius megvesztegette azzal hogy elmegy kivéve ha nem találsz magadnak egy éven belül valakit akkor az övé vagy.Nagyon sajnálom azt hiszem így nyugodtan fiúzz ha tudsz.
-Tessék?Ez ugye  most csak egy vicc?-és tényleg kitört belőlem a zokogás.
-Sajnálom de nem.
-Istenem ezt hogy tehette? És te hogyan hagyhattad?-kérdeztem a könnyek csak úgy záporoztak a szememből.
-Amikor megtudtam én sem repestem az örömtől le is kevertem egyet apádnak.De Caiust már nem tudtuk megállítani.
-Miért én?Miért pont én kellek neki?
-Mert egy bunkó tahó azért.-Hirtelen rájöttem és még jobban elkezdtem sírni.
-Kicsim nyugodj meg.Hisz neked már van valakid.Ne rágd magad ezen majd én beszélek Caiussal.
-Nem, anya hát nem érted?-kérdeztem zokogva.
-Sajnálom de nem.
-Caius azért akar engem mert fél vér vagyok.Azt hiszi én tudnék-elcsuklott a hangom és nem tudtam folytatni.
-Úristen!
-Rájöttél?
-Nem ezt nem hagyom!
-Anya én ezt nem akarom-zokogtam.
-Nyugodj meg Bella!Rám hallgatni fog.Az az átkozott.Nem hagyom hogy csak úgy kihasználjon.
-Mi lesz hogyha nem hallgat rád?Akkor mi lesz?
-Akkor még mindig van neked Edward és mivel 1 éven belül találtad így Caius kussolhat.
-Anya én nagyon félek mi van ha megtalálja a módját?
-Nem hagyjuk.Marcusék biztos mellénk állnak.Vagy ha az nem segít akkor apád megválik az öccsétől.
-És ezt apa is így látja?
-Remélem, de tudok hatni rá.
-Rendben-kezdtem megnyugodni.
-Akkor szia anya.
-Szia kicsim.
-Puszilom apát.
-Átadom.-majd letette.Belőlem pedig újra kitört a zokogás.Hirtelen hideg karokat éreztem magam köré fonódni.Odabújtam Edwardhoz.Ő pedig rákérdezett.
-Mit akar tőled Caius?Te mit tudnál?
-Azt amit Athenodora nem tud megadni neki-sírtam mellkasába.
-És mi az?
-Örökös...

5 megjegyzés:

  1. Szia.
    Ez nagyon jó lett:D
    sies*-*
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. sziaa*_*
    az a kis szemétláda Caius. én Aro helyében rég kiraktam volna Volterrából.
    Huhh mi lesz ebből, ha Athenodora is rájön, hogy fel akar csinálni egy másik csajt.....
    na mindegy, mert csak felhúzom magam ezen a hülyén.xD
    nagyon jó volt, várom a köviit.:D:D:D
    puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  3. Wáááóóóóóóóóóóóó szegény Bella. Remélem sikerül Caisutkiktatni vagy a tervét semmisé tenni. JAJ de izgulok Siess! Ngyon szupi lett Várom a kövit!

    Pusssssssssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok. :)

    Tudtam, úgy tudtam!!!!!!!! Caius az a gazember!!!!!!!!!
    Nem baj, mert Edward majd úgy is megvédi Bellát, tudom én. :P;)
    Nagyon jó kis fejezet lett. Tetszett.
    Csak így tovább
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  5. Nagyon várom a következő fejezetet!!! :) Kíváncsi vagyok hogy folytatjátok :)

    puszi

    VálaszTörlés