2010. szeptember 4., szombat

Volturi and Cullen love forever/9. fejezet

Ehhez is várjuk ám a sok-sok komit.

Első beszélgetés

(Bella szemszöge)

Reggel arra ébredtem hogy Edward karjaiban vagyok.Ő pedig szorosan körém fonja karjait.
-Jó reggelt Csipkerózsika.Hogy aludtál?-kérdezte mosolyogva Edward.
-Köszi jól aludtam-mosolyogtam rá vissza.-és bocsánatot akarok kérni az esti viselkedésemért.
-Nincsen miért bocsánatot kérned-mondta.
-De hát én itt aludtam nálad biztos lett volna jobb dolgod is mint hogy megvigasztalj.
-Ugyan már ne beszélj butaságokat.Na gyere reggelizni.Biztosan éhes vagy már.Nincs kedved ma csinálni valamit velem?
-Rendben-mondtam és izgatottan mentem vissza a szobámba és közben egy dolog zakatolt az agyamban "Úr isten Edward Cullen randira hívott.Majd felöltöztem egy egyszerű farmert és egy szürke pólót vettem föl egy comvers cipővel és lementem reggelizni.De eszembe jutott egy dolog mert meg éreztem a zsebemben egy dolgot és elszörnyedtem.
Mióta itt vagyok még nem is hívtam fel apát ebből baj lesz és amint kimondtam már csörrent is meg a mobilom.Félve vettem fel és hallottam apa dühös aggódó hangját.
-Isabella Volturi király kisasszony!-mondta dühösen.
-Nehezére esne néha felhívni aggódó családját?
-Én sajnálom apa de olyan jól éreztem magam és csak halogattam és halogattam.Sajnálom.
-Még hogy nem vagy KISLÁNY! Sulpiciát majdnem a sírba kergetted!
-Én annyira de annyira sajnálom apa.De tudod én már nem vagyok olyan kislány.
-Még egy ilyen és saját kezűleg rángatlak haza!-fenyegetett meg nem azt már nem ezt nem engedem.
-Ezt nem teheted!
-De igen mert az apád vagyok!
-Ez igazságtalanság!
-Ne replikázz mert most rögtön haza rángatlak!-nem ér ilyenekkel fenyegetni!
-Ne haragudj apa én csak kiakadtam.
-És rögtön neveletlenül kell beszélned velem?Mit tanulsz te Cullenéktől?
-Őket ne keverd bele jó!
-Úgy tudom hogy az az Emmett nevű beszél és gondolkodik undorítóan.Ne tanulj tőle semmit!
-Ne gúnyold ki őket-kezdtem újra ideges lenni.
-Tényleg mi van velük?-kérdezte és nekem óvatosnak kellett lennem nehogy eláruljam neki Edwardot.
-Semmi különös.Miért kérded?
-És veled?
-Velem sincsen. Nagyon jól érzem magam.
-Bella borzalmasan hazudsz.
-Apa én tényleg jól érzem itt magam az egész Cullen család olyan kedves velem.
-Remélem is mert ha nem nagy bajban lesznek!
-Emiatt ne fájjon a fejed.
-Anyád beszélni akar veled.
-Rendben.
-Szia drágám.
-Szia anya.
-Hogy vagy?Mi van veled?Jól érzed magad?Találtál magadnak valakit?
-Jól.Semmi különös.Igen.És találtam.
-Kit?Kit?Kit?Szép?Jól nevelt?Kedves?Meghívott már randira?
-Nagyon szép.Egy igazi úriember.És pont ma.
-Egy pillanat-mondta remegő hangon. Hangos morgás és újra apa volt a vonalban.
-Kibe vagy te szerelmes?
-Azt inkább nem mondanám meg.
-Most azonnal válj el tőle!
-NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-ordítottam.
-Ha nem akkor haza jössz!-Ezt nem teheti ez zsarolás és különben is nekem kötelességem valakit találni.Miért nem örül neki apa?Nem tudtam de 1 kiderítem 2 egyelőre ráhagyom .
-Rendben-mondtam de egyáltalán nem fogom meg tenni.
-Hát akkor szia Bella-holnap hívlak.
-Szia apa-mondtam és olyan szomorúságot tettem a hangomba hogy tudtam apa nem sokáig fogja bírni.

                                                              Bella ruhái:
                                                         

                                                               

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Emmett gondolatai undorítóak?:O.xD Ez nagy volt.xD
    Aro mint aggódó apa? Nem akar a lányának boldogságot?:O:O
    Replikálok én Bella helyett is.xD
    Nagyon jó lett.:D
    Puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  2. Emmet tök jó gondolkodikxD:D:D
    Na héé ez az Aró rosszabb mint a gonoszXd De most komolyanxD
    Nagyon tetszett:D
    Következőt*-*
    Vivi

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ /ma csak izgi töriket olvastam/ és a tiedre is igaz. Nagyon szuper lett. Főleg a telefonbeszélgetés. XD
    Várom a következő fejit.
    Egy megjegyzés ha nem gond egy kicsivel lehetne hosszabb. /oké bagoly mondja verébnek/De ettől fügetlenül imádtam.

    Pussssz
    Krixta /Bella19/

    VálaszTörlés
  4. Szia. :)

    Ez a telefonbeszélgetés nagyon izgire sikeredett. Aro nem volt ám semmi. :P De Bella sem hagyta magát!!!! Edward olyan aranyos és romantikus volt az elején. (L) Kis cuki.
    Rendíthetetlenül várom a következő fejit. :)
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Igaz is; ez az Aro mégannyira sem szimpi, mint az eredeti. Jó, oké, h aggódik a "kicsi" lányáért, meg minden, de akkor is! Nem mondhat ilyeneket! Am naon szuper és izgi lett XD
    Pusy: Detty

    VálaszTörlés
  6. A szülőkkel sosem lehet bírni XD Bár nálunk anyám volt ilyen agyas... igaz nem sokáig :D
    Végigröhögtem a telefonbeszélgetős részt :D

    puss

    VálaszTörlés