2010. szeptember 17., péntek

Volturi and Cullen love forever/11.fejezet

Reméljük tetszik. A komikat meg várjuk.:):):)

 A Bál

(Bella szemszöge)

Miután letettem a telefont szerelmem felé fordultam aki  aggódó tekintettel mért végig.
-Mit mondott az apád amitől ennyire kiakadtál?-kérdezte lágyan és átölelt.
-Mintha nem hallottad volna.-morogtam és hozzá simultam jelezve hogy eszem ágában sincsen elválni tőle.-Nem fogok örökre apa parancsaitól függeni!-jelentettem ki.
-Nos ennek örülök mert ez azt jelenti hogy a randi  még mindig áll.-mosolygott le rám.
-Pontosan hova is megyünk?-kérdeztem.
-Ez maradjon az én titkom.-somolygott.
-Bella drágám gyere mielőtt ki hűl az összes palacsinta.-mondta kedvesen Esme.
-Rendben megyek.-Azzal kedvesemmel kézen fogva ki sétáltunk a konyhába.Miután befejeztem az evést (Esme nagy örömére minden palacsintát megettem)Edward megszólalt.
-Na készen állsz?Mehetünk?
-Hát persze.De hova?
-Hát a megbeszélt "randira".-mondta mosolyogva.
-Rendben mehetünk.-mosolyogtam vissza rá.Hirtelen Edward a hátára kapott és már az erdőbe száguldottunk.Egy kis réten lyukadtunk ki ami gyönyörű szép volt.Kerek volt és egy csomó vadvirág volt rajta a nap pedig oda sütött az egész össz hangulata olyan mese szerű volt és csodás.Aztán Edward kilépett a napra és én azt hittem hogy egy angyalt látok bőre a napon úgy szikrázott mintha gyémántból lenne.
-Gyönyörű vagy-csúszott ki a számon. a falba tudtam volna verni a fejemet hogy eszt kimondtam.
-Nem te sokkal szebb vagy nem csillogsz úgy mint én de nekem sokkal jobban tetszik-mosolygott rám csibészesen.Leültünk a fűbe és beszélgettünk.Elmesélte az egész történetét nagyon érdekes volt de az én eszem leragadt az izmos karjainál.Amikor befejezte én is elmeséltem  neki.Minden szavamra figyelt olyan volt mint egy kisgyerek aki az esti meséjét hallgatja.Nagyon aranyos volt..Utána eldőltünk a fűben és csak élveztük egymás társaságát.Majd hirtelen megszólalt.
-Lenne kedved eljönni velem pénteken egy bálba?-kérdezte félve.
-De igen van úgy is régen voltam már bálban.-mosolyogtam rá.
-Rendben.Szuper.-Mikor haza mentünk Alice felajánlotta hogy megvarrja a ruhámat én pedig ráhagytam.Ez az öt nap gyorsan eltelt aztán elkövetkezett a bál napja.Nagyon izgultam.Vajon tetszeni fogok Edwardnak?Alice éppen a hajamat csinálta kaptam tőle egy fülbevalót is éppen erre az alkalomra.De mást nem ezen meg is lepődtem de nem firtattam.Inkább elgondolkodtam azon hogy hogyan győzhetném meg apát.Aztán Alice megszólalt.
-Na hogy tetszik?-kérdezte pattogva belenéztem a tükörbe és egy tündér nézett vissza rám.Hajam elegáns kontyba volt fogva sminkem szolid volt vissza fogott.
-Alice ez gyönyörű!
-Köszi na menjünk mert a fiúk már várnak ránk.-mikor lementünk a srácok tényleg vártak ránk.Edward jól végig mért a ruhám tényleg gyönyörű volt.Kék volt háta kivágott hasán is egy darabon csak gyöngyök voltak és egyszerűen csodás volt.Láttam ahogyan a szemei befeketednek ahogy belenézett a szemembe.Amikor leértünk Edward valamit a nyakamba tett mikor jobban megnéztem láttam hogy egy gyönyörű kék égköves ezüst nyaklánc volt.Szembe fordultam vele és megcsókoltam.
-Köszönöm-suttogtam.Majd újra megcsókoltuk egymást.
-Na menjünk már!Itt akartok megöregedni?-pattogott Alice.
-Nem, menjünk-mondta Edward átkarolt és elindultunk.Mikor oda értünk elámultam a terem olyan volt mintha havas lenne egyszerűen gyönyörű volt.
-Táncoljunk-pattogott Alice Jasper körül.
-Rendben megyek-mosolygott.Emmett és Rosalie is elmentek táncolni.
-Megtisztelnél azzal hogy táncolsz velem?
-Igen-válaszoltam.Azzal már a parketten pörögtünk.Miután haza mentünk rögtön lefürödtem és bedőltem az ágyamba és elaludtam.
                                                                        Bella cuccai:


6 megjegyzés:

  1. Sziasztok.
    Nagyon jó lett:)
    Folytatást:D
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. Hi!
    Nagyon jó lett csak rövidke. De nekem tetszett.
    Siessetek a kövivel már várom.

    Pusssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  3. Sziaasztok!!
    Tökjó volt, csak egy kicsit tényleg rövidke. Várom a folytatást.
    puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok. :)
    Nagyon tetszett. Tényleg kis rövidke lett. :(:( De nem baj, mert annál tartalmasabb. ;)
    Nagyon szép volt a bál, teljesen beleéltem magam. :)
    Sok puszi
    Várom a kövit
    Klau

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Hú, ez nem semmi! Volt itt minden, mi kellett; pofon, üvöltözés és randi. Nekem tetszett ;)Kövit Plz
    Pusz: Detty

    VálaszTörlés