2010. augusztus 24., kedd

Új blog

Isabella Volturi ír egy nagyon jó blogot. Még csak most kezdte, de szerintem szupi lesz. A címe: http://azorokevalosagertelme.blogspot.com/
Itt a prológus, és ha érdekel már az első fejezetet is elolvashatjátok.
Prológus
Heló az én nevem Edward Cullen és vámpír vagyok.De nem kell megijednetek mert én "vegetáriánus" vagyok azaz nem eszem embert.'09 éves vagyok és van egy csodás családom 4 testvérem van és szerető szüleim.A testvéreim Emmet és Rosalie egy pár plussz Alice és Jasper alkot egy párt.Nekem nincsen párom de nincs is rá szükségem.A szüleim Esme és Carlisle imádom őket ahogy ők is engem tulajdon képen én voltam az első fiúk.Na elég is a dumából most hallgassátok meg az első szerelmem történetét.
Nézzétek meg, megéri.

3 megjegyzés:

  1. Sya!
    Én tuti benézek mindig érdekel az ujdonság. Am nagyon szupi a törid remélem folytatod mert nekem nagyon tetszik. Hajrá!
    És a videók is nagyon királyak gratulálok hozzá a bétádnak.

    Pusssssssssssssz
    Krixta/Bella19/

    UI: ha gondolod nézz be hozzám. Kezdő vagyok uhogy jah és légyszi komizz. Jah és ha elnyerte a tetszésed tegyél ki és mond másnak is. Az tuti a tiéd kikerül az én oldimra /ha nem baj/ mert szuppppi:)

    VálaszTörlés
  2. Nem baj! Köszönöm,hogy kiteszel, és naná, hogy benézek! Köszönjük a dicséretet, és igen folytatjuk a blogot.

    VálaszTörlés
  3. Sya!

    Mivel nincs chated ezért irom meg. /még nekem sincs/
    Vár rád egy díj nálam. Fogadd sok szeretettel mert jó a törid.

    Pussssssssz
    Krixta /Bella19/

    VálaszTörlés