2010. augusztus 24., kedd

Volturi and Cullen love forever/ 6. fejezet

Remélem tetszeni fog, és a komikat elkülditek, mert ha lefagyott a gép akkor másnap még lehet komizni. Örülnénk, ha kettőnél több komit kapnánk. Klaudiának, Dettynek, Bella Volturinak és a Névtelen írónak, vagy íróknak ajándékozom ezt a fejit, mert legalább írtak 1. :):):):):)

A Cullen család


(Bella szemszöge)


Amint le szállt a gép én rögtön kimentem a parkolóba.A szemem rögtön egy csillogó volvon akadt meg.A kocsi mellett pedig egy kobold szerű lány,egy medve szerű,fekete,rövid hajú srác meg egy vézna szőke fiú állt.Amikor a lány meglátott rögtön oda szaladt hozzám majd megszólalt.
-Szia te biztos Isabella Volturi vagy.-egy igent vagy egy nemet sem tudtam közbevágni mert olyan gyorsan folytatta.
-Én Alice vagyok.Ő pedig Jasper-mutatott a szőke vézna srácra-ő pedig Emmett-itt pedig a macis fiúra mutatott.
-Helló-mondták egyszerre.
-Sziasztok,igen én vagyok Isabella de a Bellát jobban szeretem sőt csak azt használom.-mondtam ők pedig csak mosolyogtak rám.
-Na ne álljunk már itt hanem menjünk haza.-mondta Alice.Majd a volvohoz tessékelt.
-Vezethetek én?-kérdeztem.
-Hát persze -  mondta Alice.
-Bellácska biztos úgy vezet majd mint egy ember-kacagott Emmett.
-Most megsértettél!-csináltam úgy mintha dühös lennék.
-Ó tényleg akkor lássuk milyen gyorsan vezetsz.-mondta és kajánul elvigyorodott.
-Rendben-mondtam azzal beszálltam az autóba.Ahogyan a többiek is.Majd beindítottam a motort az pedig lágyan felzúgott.És én úgy lőttem ki a parkolóból mint a puska golyó.Alice navigált és 2 perc alatt a Cullen villa garázsában voltunk.
-WOW kislány te aztán tudsz vezetni-mondta Emmett
-Köszönöm a bókot-mondtam neki.Kiszálltunk az autóból és bementünk a házba ahol 3 vámpír volt a fogadóbizottság.Egy szőke hajú gyönyörű lány,egy szőke 30-as férfi "biztosan ő Carlisle" gondoltam.A harmadik pedig egy kb ugyanannyi idős szív arcú hölgy volt.
-Szia-mondta sejtéseim szerint Carlisle-Az én nevem Carlisle Cullen ő itt a feleségem Esme-mutatott a szív arcú hölgyre.
-Ő pedig Rosalie Emmett felesége-itt pedig a szőke gyönyörűségre mutatott.
-Szia-köszöntek és mind ketten szívből rám mosolyogtak.
-Sziasztok-köszöntem és én is rájuk mosolyogtam.
-Igen én vagyok Isabella de inkább csak Bella.-mondtam.Ez után be mentünk a nappaliba és leültünk.Majd mindenki elmesélte nekem a történetét és hát én is elmondtam nekik.
-Gyere körbevezetlek a házban és megmutatom a szobádat.-mondta Alice-Na mire vársz gyere már!-huzigált.
-Felvitt az emeletre és bevitt egy szobába.Gyönyörű volt.A helységben a barna dominált de annak minden árnyalata középen pedig egy francia ágy volt.A szobából két ajtó nyílt.Az egyik egy gyönyörű fürdőbe a másik pedig egy még a szobánál is nagyobb gardróbba ami telis tele volt olyan ruhákkal amit soha nem fogok felvenni mert olyan minik voltak.
-Na hogy tetszik?Ez lesz a te szobád.
-Alice ez egyszerűen gyönyörű!
-Akkor jó na gyere körbevezetlek.-mondta majd egy csomó szobát megnéztünk.
-Ez itt Carlisle dolgozó szobája,ez az én és Jasper szobája,ez Rosalieék szobája és ez pedig itt Edward szobája.
-Várj ki az az Edward?
-Jajj de hülye vagyok el is felejtettem hogy Edwardot még nem mutattuk be neked.Na akkor gyere!-Azzal benyitott a szobába nekem pedig a lélegzetem is elakadt...

5 megjegyzés:

  1. Mindig a legérdekesebb résznél kell elvágni a sztori folytatását?:D
    Tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Hello. :)

    Szinte gondoltam, hogy Bellának el fog állni a lélegzete. :):) Reméltem is, hogy így lesz. :):)
    Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezek után????
    Folytit, folytit. :):)
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Köszi, hogy megemlítettél XD Ez naon jó lett! Wow! 2 perc alatt haza is értek? Jó gyorsan vezethetett Bella... Haha! Alice és a mini rucik XD Rittig Edward maradt utoljára XD
    Kövi fejiiiiiiiit! Légyszí'! ;)
    Puszy: Detty

    VálaszTörlés
  4. ez jó...xD Emmett-et én is szeretem kiosztani a törimben.xD nagyon jóóóóóóóóó lett:P
    puszii
    Virág

    VálaszTörlés
  5. Most majd lehidal rendesen :D A legjobbat tartogatják utoljára :D

    VálaszTörlés