2010. augusztus 18., szerda

Volturi and Cullen love forever / 4. fejezet

Remélem tetszik. A komikat meg várjuk.


Veszekedés


Aro szemszöge


Lányunk az örömtől ránk vetette magát. Mi hátra estünk, és a padlón kötöttünk ki. Feleségem nevetett, lányunk, pedig egyre szorosabban ölelt, és azt hajtogatta: Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Kedvesemnek igaza lett. Egy kis engedékenység mindig jól esik mindenkinek.
   -Különben, hogy győztétek meg a többieket – kérdezte Bella. Hopp! Elfelejtettem megkérdezni Marcust, és Caiust. Talán Marcus igent add, de, hogy Caiussal lesz egy „kis” vitám abban biztos voltam. Elfordítottam szemem, és kedvesem aggódó tekintetével találtam magam szembe. Ugyan arra gondoltunk.
   -Igazság szerint sehogy. – mondtam kicsit félve. Lányunk elengedett, és amíg mi felálltunk, addig bambán nézett.
   -Úgy döntöttél, hogy őket meg se kérdezted? – kérdezte Bella.
   -Nem ők a szüleid. – mondta flegmán Sulpicia. Na ezt szeretem benne. Mindig kitart elhatározásai mellett, és sose adja fel. Jó lesz viszont beszélnem fivéreimre. Hagytam, hogy a lányok összepakoljanak. Már majdnem elértem a tróntermet mikor meghallottam benn a veszekedés zajait. Elég hangos volt, de eddig gondolataimba merültem. Benyitottam, és láttam fivéreim egymással kiabálnak.
   -Mi az, hogy neked mindegy! Ugyan annyi jogunk van beleszólni Bella életébe, mint Arojéknak! – ordította Caius, és fenyegetően megrázta Marcus felé.
   -Nem! Ebben nagyon is tévedsz! Ha úgy döntöttek, hogy elengedik, akkor nincs, mit hisztizned! Ne viselkedj úgy, mint egy majom! –okította Marcus. Erre Caius megindult Marcus felé.
   -Elég! – parancsoltam fivéremre, és megállítottam. Tudtam, hogy nem fogja jó néven venni, ha nélküle döntök. Na most mi tévő legyek?
   Miért nem kérdeztél meg?! Mit hiszel ki vagy te?! Nekünk is van beleszólásunk! – kiabálta, amin kicsit kiakadtam. Túl nagy a szája.
   Az én lányom! Úgy döntök, ahogy akarok! – kiabáltam magamból kikelve. Na ezen nem csak én döbbentem le. Marcus kicsit óvatosan, de rám mosolygott. Caius döbbenten figyelt, majd újra kezdte veszekedését.
   -Igen?! Nos, Aro úgy gondolom nincs kedved egyik fivéred elveszíteni. – a piszok. Tudja mi a gyenge pontom -Egy feltétellel maradok úgy, hogy Bella maradhat, de ezt inkább a szobádba. – mondta.

6 megjegyzés:

  1. Szia(sztok)

    Ez is szuper jó rész lett. Egyet bánok, azt hogy kicsit rövid lett. :(:( Úgy olvastam még volna. Tudtam ám, hogy Caius sántikál valamiben, aki kis hamis :P:P
    Nagyon várom a folytatást :):)
    Puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Nagyon jó rész lett XD Nem tetszik nekem Caius. Mindig van vmi baja XD Siessetek a kövivel! Plz!!!!!!
    Puszy: Detty

    VálaszTörlés
  3. Sietünk ahogyan csak tudunk ígérem pénteken megkapjátok a folytatást hacsak nem előbb.Örülünk hogy tetszik a történetünk.:-))

    VálaszTörlés
  4. A baj,hogy a következő se lesz hosszabb, de annyi biztos, hogy az 5. fejit pénteken, a 6.-at meg szerdán kapjátok meg. Bocs, hogy ilyen rövidke kis fejiket tudtunk produkálni. De a KOMI záport várjuk.

    VálaszTörlés
  5. :G
    na jó...ez a Caius...eddig ő a favoritom.xD olyan "minden seggbe kurkász"...vagyis "minden lében kanál".xD a kis hamis köcsög.xD imáádoom(L)
    nagyon bírom a törid..:P
    puszii
    Virág

    VálaszTörlés
  6. Lesznek itt még bonyodalmak rendesen :D

    VálaszTörlés