2010. augusztus 31., kedd

Volturi and Cullen love forever/8.fejezet

Fúj de utálok ilyet mondani, de sajnos vége a nyárnak :-(. Ezért ez a feji egy nyár búcsúztató is lesz egyben. Köszi szépen az egyre növekvő komi halmazokat. Remélem tetszik majd és kérlek titeket tartsátok meg ezt a jó szokást és írjatok hozzá komit. :-)

Rém álom


(Bella szemszöge)

Még sohasem aludtam ennyire jól.Az éjszaka közepén ráadásul még éreztem valami bársonyosat az arcomon Valami isteni érzés volt.Reggel mikor felébredtem Edwardra gondoltam azokra a gyönyörű szép szemeire és bronzos hajára.Én már este is éreztem hogy többé nem tudnék egy napot sem elképzelni anélkül hogy ő a közelemben ne lenne és nem látnám csoda szép szemeit ne érezném mámorító illatát és nem látnám bronzos haját ami csintalanul az égnek áll.Én azt hiszem beleszerettem.De neki biztosan van valakije.Hiszen egy ilyen tökéletes vámpírnak miért ne lenne?Nagy nehezen rávettem magam és felkeltem.Letusoltam és megfésülködtem.Majd lementem a földszintre ahol körbe néztem de nem láttam senkit ám a konyhából isteni illatok szálltak.Úgyhogy odamentem és a konyhában megláttam Edwardot ahogyan a tűzhelynél áll.Aztán megfordult kezében pedig egy nagy tányér sonkás tojás volt.
-Jó reggelt.Hogy aludtál?-kérdezte és egy huncut féloldalas mosolyt küldött felém én pedig majdnem elájultam.
-Köszi jól.-mondtam neki és vissza mosolyogtam rá.Leültem az asztalhoz és elkezdtem enni a tojás valami mennyei volt ilyet talán még nem is ettem soha.Láttam hogy ő is leül elém és nézi ahogyan eszem.
-Ez isteni hol tanultál meg így főzni?-kérdeztem két falat között.Ő csak kuncogott majd így válaszolt.
-Esme tanította nekem.-Miután befejeztem a reggelit leültünk a nappaliba és beszélgettünk.Elmeséltem neki a történetem és aztán megkérdeztem.
-Van valakid?
-Volt de már két éve halott.
-Jajj én annyira sajnálom nem akartam-szabadkoztam de ő csak leintett.
-Semmi baj már túl vagyok rajta-mosolyodott el.
-Mi történt?
-Nagyon szerettem aztán egyik nap csakúgy eltűnt később kiderült hogy vámpír támadás érte.Én pedig összeroppantam két évig alig mozdultam ki a szobámból.Aztán kimásztam belőle és most itt vagyunk.-mondta és újra huncutul mosolygott amitől elállt a szavam.Nem is vettem észre milyen késő van csak akkor mikor már nagyot ásítottam.
-Na menjél lefeküdni nem akarom hogy fáradt légy
-Ok-mondtam és már be is zuhantam az ágyba.
"Nagyon féltem úgyhogy elbújtam és láttam ahogy a Románok felgyújtják a kastélyt és végeznek a szüleimmel.Sírtam majd a következő kép az oltár előtt volt és az oldalamon Vladimír állt."Felriadtam és nem bírtam vissza aludni úgyhogy átmentem Edwardhoz bekopogtam és meghallottam a hangját
-Gyere.Szia mi a baj?-kérdezte aggódó szemekkel.És rájöttem hogy sírok.
-Olyan...bor...zalmas volt.-szipogtam
-Gyere ide-mondta lágyan és kedvesen majd ölelésre tárta karját én pedig hozzá simultam.ő pedig egy ismeretlen dalt kezdett dúdolni és ringatott olyan megnyugtató volt és én se perc alatt elaludtam.Még érezte ahogyan Edward lágyan lefektet az ágyára betakar és mellém fekszik én pedig hozzá bújtam és mély álomtalan álomba merültem.

(Edward szemszöge)

Miután Bella elment lefeküdni én is bementem a szobámba és elővettem az egyik könyvemet és olvasni kezdtem.A másik szobából először egyenletes szuszogást hallottam és letettem a könyvemet hogy hallgathassam ezt a hangot.Majd Bella nyugtalanul kezdett forgolódni legalábbis a hangok erre utaltak.Hallottam ahogyan felriad egy "Ne" kíséretében.Aztán már csak azt hallottam hogy kopognak az ajtón.
-Gyere-mondtam és láttam hogy sír amikor benyitott-Mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-Olyan...bor...zalmas volt.-szipogta.Én pedig éreztem hogy ebben a percben az a legeslegfontosabb hogy megvigasztaljam.
-Gyere ide-mondtam és kitártam a karom ő pedig odajött hozzám és mellkasomba fúrta arcát.Dúdolni kezdtem neki azt az altatót amelyiket még Kathirnenek írtam de neki nem tetszett és hozzá ringattam.Ő pedig nagyon gyorsan elaludt.Lágyan lefektettem az ágyra és betakartam majd mellé feküdtem.Hallgattam ahogyan szuszog és néztem ahogyan gyönyörű arcán nyugodtság játszott.Az éjszaka közepén megjött Alice,Jasper,Carlisle és Esme.Alice pedig szinte rögtön berobbant a szobába.
- Na mesélj -mondta
-Csssssssssssss-pisszegtem és lenéztem a karomban szuszogó Bellára.Majd vissza a döbbent Alicre.
-Én tudtam én úgy örülök!Viszont most már tényleg el kell vinnem vásárolni.-mondta majd kiment.Én pedig tovább figyeltem Bellát.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a törid. Már alig várom a folytatást! Csak hát suli /mondjuk nekem nem de nektek biztos/
    Ha gondolod nézz átt hozzám és irj véleményt.
    http://krisztina-bella19.blogspot.com/ Azt majd még beszélünk.
    Kösssz

    Pusssssz
    Krixta /Bella19/

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó lett, csak kicsit rövid egy kissé.:D
    Alice a kis hiperaktív.xD Várom a folytatást.
    puszszii Virág

    VálaszTörlés
  3. Szia. :)

    Olyan romantikus volt ez a rész. Nekem legalábbis biztosan. :P:P Edward és Bella olyan aranyosak együtt. :) Alice megint hozta a formáját. :):)
    Háááh. :)
    A díjat köszönöm szépen. Most nincs időm kitenni, de kiírom a többi közé. :):)
    Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám. :)
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Juj, de édesek XD Edward jól tette, h megvígasztalta! Alice, Alice, Alice. *csóválja a fejét* Javíthatatlan boltkóros XD Naon jó lett! XD
    Puszi: Detty

    VálaszTörlés
  5. Egyszer romantikusabb a töri :) Én nagyon birom az akciót, de ez is kell néha :)

    puss

    VálaszTörlés