2011. április 23., szombat

Szerelem az utolsó vérig / 7. fejezet

Holnapra valami naggyal készülünk csak is azért mert jön a nyuszi, de remélem ez is tetszeni fog. Előre is Kellemes Ünnepeket a lányoknak kevés szódát a fiúknak sok piros vagy csoki tojást kívánok! :D Jó olvasást!

Athena szemszöge:

-Borzalmas ez a nőszemély! Nem hiszem el hogy te képes voltál elvenni ezt a bányarémet! - Caius csak feküdt az ágyon és mintha láttam volna hogy szemei a villámokat szórja. Nem is csodálkozom. Oda bújtam férjemhez aki rám nézett, de se egy csintalan mosoly se egy kedves nézés. Mindenki ezt az álarcot szokta látni, de csak én tudom, hogy milyen is ő valójában. Kedves, aranyos, vicces vámpír kibe én első pillantásra bele is szerettem. Vissza emlékeztem találkozásunkra. Egy közeli erdőben futkorásztam. Semmit se tudtam még a szabályokról így hát szívesen kifeküdtem a napra. Egyszer csak megzörrent a bokor és előlépett egy másik vámpír. Megtámadott, vagyis nem pont azt akarta. Nem bírtam vele, ő erősebb volt nálam. Ekkor megjelent egy szőke is kinek jelenléte elvarázsolt. Egy pillantás alatt leszedte rólam azt a perverszt. Ő megtámadott minket, de lovagom egy szempillantás alatt kivégezte. Elvitt a Volturihoz és mint kiderült ő is egy vezető a három közül. Heteken belül össze is házasodtunk. Hirtelen kinyitottam a szemem és ránéztem férjemre ki aggódó tekintettel figyelt.
-Minden rendben? - hangja újra a régi volt.
-Csak elgondolkodtam. - feleltem. Felkelt és elő vett egy régi könyvet. Annyira szerette azt a könyvet hisz ez volt az egyetlen gyermekkori emléke, és meg is nyugtatta. Egy hősről szólt ki megmenti élete szerelmét és legyőzi a különös akadályokat. Hirtelen berontott Marcus.
-Gyertek! Bella! - majd eltűnt.
-Fortuna! Ha az a nő bántotta én....
-Reméljük hogy semmi ilyen nem történt! - mondtam majd elfutottunk Bella szobájáig. Aro, Sulpicia, Esme, Edward és Carlisle már bent volt. Bella folyamatosan nyögött és jajveszékelt.
-Mi történt? - kérdeztem Esmet.
-Nem tudni. Fortuna volt benn nála és utána mikor bejöttem már így találtam. - mondta aggódva. 
-Ugye nem bántotta őt vagy a kicsiket? 
-Carlisle még nem végzett szóval nem tudni.
-Te jó ég! - szólt Carlisle - Bella................

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    NA már most, tegnap mindenki ilyen függővéged fejezeteket tett fel?! Ez maga a pokol!
    Ajj már!!! nehéz lett volna oda biggyeszteni a mondat további részét?!
    A feji kül nagyon jó volt!
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Itt kell abba hagyni??:|
    Most egész addig amíg nem jön friss ezen fogok agyalni.:(
    Nagyon siess!
    Sok Puszi:
    Zsófi.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Na ne. Úgy látom sokan szeretik így abba hagyni a fejezeteket. Ez nem jó, de a fejezetek nagyon jók. Remélem holnap lesz fejezet, mert nem sokáig fogom kibírni ha nem lesz következő.
    Pusssz Kinga

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ezt nem lehet így befejeznii.xdxd
    Tetszett, várom a kövit!:)
    Puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  5. Szia. :)

    Ez a függővég tényleg tökre kikészített. Ááááááá
    Mi lett Bellával????? Te jó ég! Mi????
    Jaj nagyon várom a folytatást

    Klau

    VálaszTörlés
  6. Ezt nem teheted
    Siess a kovivel.
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Jajj, már annyi idő eltelt... nagyon várom a frisset, lécci siess!!!

    VálaszTörlés