2011. április 17., vasárnap

Szerelem az utolsó vérig / 4. fejezet

Neharagudjatok a késésért. De rengeteget kell mostanában tanulnom nekem is és bétámnak is. Így késve hozzuk de remélem tetszeni fog. Jó olvasást és komikat pleas!!!!!!!!!!XD

Alice vásárol 2/2

Alice szemszöge:

-És honnan tudod hogy hol van a bolt? - érdeklődtem. Már Firenze közelében jártunk. A teherautóval mentünk és én Fortuna mellé ültem. Nos az ülés sorrendje nem jött ki tökéletesen. Mivel Caius és Fortuna lazán kijelentette hogy ők biztos nem ülnek egymás mellé ezért Aronak kellett közéjük ülni. Szegény. Érintkezett mind a kettőjükkel és hallgathatta az egymásra gondolt kedves megjegyzéseket.
-Szerinted ki mutatta meg annak a bölcsisnek? - mondta. Caius felmordult és megpróbált bele rúgni, de mielőtt cselekedhetett volna Aro bokán rúgta.
-Mikor érünk oda? - kérdezte Aro tőlem. Én csak a két veszekedős felé mutattam jelezve hogy fogalmam sincs. Mióta Fortuna megjött meggyengült a jövőbe látó képességem. Borzalmas. Aro sóhajtott egy nagyot és megkérdezte Fortunát.
-Két perc. Nem is tudtam hogy ilyen puhányka is lehet vezető. Szerintem jobban kéne megválogatni. És tényleg mesélnél pár dolgot Caius új szerencsétlen feleségéről Aro? - mosolygott bűbájosan a férfira. Aro csak morgott valamit, majd megálltunk.
-Ez az? - kérdezte Emmett.
-Ez bizony. - kipattantam és rátekintettem az épületre.
-Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá! Ez maga a mennyország!!! - örvendeztem.
-Belül több mint 50 bolt van és ezek a boltok nem pici kis WC méretűek. - nevettet Fortuna. Rose, Jane és én össze néztünk majd sikítozva berontottunk az óriás plázába. Mindenki dilisnek nézett.
-Ebbe gyertek. - mondta Fortuna. Követük és ha eddig azt hittem hogy paradicsom a pláza hát akkor tévedtem. Ez a bolt a paradicsom. Minden márkás cucc, aranyos babáknak való.
-Támadás! - adta ki a parancsot Fortuna és mi megrohamoztunk mindent. Épp a ruhákat válogattam mikor megpillantottam, hogy Emmett, Jasper, Alec, Demetri és Félix kisbaba sapkába és cumival a szájukba (amit a babáknak választottunk) állnak mögöttem.
-Barmok! Ez a kicsiknek vannak! - Rose, Jane és Fortuna is oda jött majd jól fejbe vágták őket. Én Jaspert pofán vágtam, de akkora erővel, hogy kirepült a cumi a szájából neki Caius morcos fejének. Nos akkor tanultam meg egy életre miért ne idegesítsem föl teljesen. Egy pillanat alatt Caius odavágta az összes fiút a földhöz, de olyan erővel, hogy remegni kezdett a bolt. Az egyik eladó arra járt, de addigra már mind felálltak.
-Bocsánat csak az egyikünk elcsúszott. - mondtam. A nő bólintott majd tovább ment.
-Még egy ilyen és esküszöm , hogy egy hónapig a börtönben fogtok szenvedni! - morogta Aro - És ez rád is vonatkozik! - szólt Caiusnak.
-Látszik, hogy a fegyelem nem változott. -  mosolygott Fortuna. Aro felé fordult és intett a fejével. Kimentek és elvonultak valami nyugisabb helyre.
-Mi fog történni? - kérdezte Jane.
-Nem tudom.- nem láttam. Ez rémisztő volt. Arot sose láttam ilyen mérgesnek. Mindenki folytatta a dolgát. 5 perc után vissza tértek. Mindegyik jól volt. Lassan, de végeztünk. Bútorokat könnyen kiválogattuk. Mindent bepakoltak a kocsinkba.
-Igaza volt Edwardnak. - mondta Aro az óráját nézve.
-Csak 3 óra volt. Tudná mikor a saját ruháit és a családét választja ki. - mosolygott Emmett.Beindította a teherautót és elindultunk.
-Tényleg Aro, nem feleltél egy fontos kérdésemre. Ki is az a szerencsétlen lány aki beleszeretett? - már megint. Fortuna nem hagyja magát.
-Majd meglátod. - most már nem a közelükbe ült. Valahogy megfért Caius mellett persze az arcáról nagy szenvedést tudtam leolvasni. Mikor megérkeztünk már este volt. A lámpák fénye megvilágította az egész tért. Olyan gyönyörű volt.

Hamarosan jön a folytatás. Komikat ne felejtsetek el írni. Kiteszek egy szavazást amit kedden le is zárok, hogy kinek a szempontjából legyen a kövi és ez meghatározza a fejezet történetét is. Mivel nekem szerdától szünet ezért szerdától hétfőig lesz friss. Ha véletlen nem hoznám másnapra pótlom. Ez az én nyuszis ajándékom. :D:D:D

6 megjegyzés:

  1. Sziaa.
    Jó lett.:D:D
    Alig várom h. meg szülessenek a babák.:D
    Legyen máár kövi!!
    Puszi:
    Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. Szia. :)
    Mi olvasók megértjük, hogy sokat kell tanulnotok. :)
    Alig vártam már az új fejezet és örülök, hogy végül olvashattam a folytatást. ;)
    Alice még mindig hozta a formáját és olyan nagyokat nevettem rajta. XDXD
    Egyetértek az előttem szólóval és várom, hogy megszülessenek a Cullen - Volturi babák. :P

    Klau

    VálaszTörlés
  3. Sziia :)
    Nagyon jó volt :D Már én is vártam :)
    Én is alig várom a bébik születését :D
    Siess!
    Puszi, Cukorkaa

    VálaszTörlés
  4. szia gratulálok fortunában nem bízom
    puszy

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó volt, várom a kövit!:D
    Puszszii
    Virág

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
    TÖK JÓ LETT!:D
    ÜGYIK VAGYTOK!
    GYORSAN AZZAL A FEJIVEL!

    VálaszTörlés