2010. július 31., szombat

Prológus

Helló az én nevem Isabella Volturi és ez az én történetem!
Először is ha nem bánjátok a múltamat mesélném el.Úgyhogy vágjunk is bele.
Úgy kb 200 évvel ezelőtt éppen hogy a Volturi hatalomra jutott és kialakult a törvény és a Volturi is berendezkedett Volterában.Heidi hozta ugyan úgy az embereket mint most.Amint Caius,Marcus és a testőrség elkezdett "enni" Aro egy lányt szemelt ki magának ám megfogta annak különleges szépsége.Úgyhogy elvezettette a szobájába.Amint tudott elment hozzá.Nagyon sokat beszélgettek és végül egymásba szerettek.Gyors házasság Aro azt tervezte hogy a nászút után átváltoztatja Sulpiciát.Ám amikor haza értek Volterába kiderült hogy Sulpicia terhes lett.És innentől tényleg kezdődik az én történetem.A baj az volt hogy anyám majdnem belehalt a szülésbe.Úgyhogy apa átváltoztatta.Azóta eltelt 1-200 év én a fejlődésbe 17 évesen álltam meg és azóta nem változtam.És most pedig hallgassátok meg mi történt ez után.


Remélem tetszett lécci írjatok hozzá komikat.:-)))

1 megjegyzés:

  1. Jaj szupi! még egy fejiben sem olvastam Sulpiciát!! pedig "igazén ő Aro felesége" , vagyis ugytudom! o.O *-*

    VálaszTörlés